2010. július 25., vasárnap

Élet morzsák

Elterveztem, hogy a legutóbbi bejegyzésemhez kötődően leírom azokat a dolgokat az életben, amelyek örömet okoznak számomra. Bármilyen aprók is. Lehet bármi, érzés, ember, tárgy, bármi.
De bevallom nem ment.Mát körülbelül háromféle módon álltam neki összeszedni és leírni mindazt, ami örömet okoz, de nem találtam egyik módszert sem megfelelőnek. Először mindegyikről írtam valami kis összefoglalást, aztán csak elkezdtem írni szavakat egymás mellé, semmi sorrend nélkül, csak ahogy eszembe jutottak. Aztán próbáltam összeszedni valamilyen rendszerbe őket, és úgy megfogalmazni... De egyik sem tetszett igazán!Túl sok minden, amit szeretnék megfogalmazni. Túl sok minden, amit meg sem tudok fogalmazni, csak az eszembe, vagy a szívembe tudom és érzem, hogy hogy is van ez.
Úgy hogy inkább hagyom! A lényeg, hogy most feltöltöttem boldogság és öröm morzsával!
Összegyúrtam a morzsákat egy nagy gombóccá és most rágcsálom, persze mindezt csak képletesen. Mindenesetre elmondhatatlanul jó érzésekkel tölt el!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése