2010. július 2., péntek

Végre péntek

Igazság szerintem el sem hiszem, hogy a mai nappal vége a hétnek!
Hétfőn, amikor neki álltam dolgozni és "1 óra" elteltével (:D), amikor befejeztem, úgy örültem, hogy így indul a hét és mindjárt vége is az egésznek, és itt is lesz a nyakunkban a hétvége!
Aztán a kedd már nem alakult ilyen jól... Sőt egyre lassabban peregtek a munkában töltött órák, így a hét többi napja is. Hihetetlenül vártam már, hogy beköszönjön a péntek! - Most meg már az várom, hogy este 10 óra legyen és a busszal döcögjünk hazafelé.
Mondtam is - még a múlt héten - Petinek, hogy mióta dolgozom jobban tudom értékelni a hétvégéket. De ez így is van! A suli annyira laza volt az utolsó fél évben (?), hogy nem sokkal különbözött a péntektől, a szombattól vagy a vasárnaptól.Viszont most, hogy két műszakban, heti 5 napot, 8 órában dolgozom - ráadásul a héten +50°C fokban; délelőttös műszakban pedig hajnali kelés mellett -, nagyon nagy szükségem van erre a 2 napra.
- De persze nem panaszkodom, hiszen én vállalkoztam erre a munkára, senki sem kényszerített! És de jó lesz, amikor - újra -a saját pénzemet költhetem! :) Most jut eszembe, jövő héten meg is jön az első fizetésem! Nagyon öröm! -
Így is ezek a két napok tele vannak zsúfolva mindennel, ami csak bele fér, de így sem jut időm mindenre, sajnos!
Tegnap este már elgondolkoztam, hogy hogy osszam be ezt a két napot.
Szombaton, sokat szeretnék aludni. - Bár, mivel a héten délutános vagyok, így délelőttönként van időm aludni, viszont nem tudok így sem eleget. Annyira elfáradok, hogy 10 órakor kényszerítem magam arra, hogy felkeljek, hogy azért legyen időm még délelőtt ezt-azt csinálni. - Lustálkodni akarok, és akkor felkelni, amikor már úgy érzem, hogy nem tudok többet aludni.
Gyurmázni is szeretnék, mert van megrendelésem már! :) - Aminek nagyon örülök! - De sajnos az idő hiány miatt, kések vele, de azért igyekszem a hétvégén mindenképpen elkészíteni őket, valamint jó lenne már kicsit kreatívkodni, mert nagyon hiányzik.
Szombat délután pedig megyek Szafihoz játszani. - Ha minden igaz, jön Kriszti barátnőm is, mert mondta, hogy mindenképpen szeretne már játszani vele. :)
Estére Petivel filmnézést tervezünk, ami kellő befejezése lenne a napnak.
Vasárnap is igyekszem majd sokat aludni... Ebéd után pedig ismét tekerek Szafihoz játszani. Ki nem hagynám, semmi pénzért! :)
Délután pedig fotózás! :) Lívi barátnőm barátja írt még a múltkorában, hogy szeretne 3. évfordulójukra "normális" közös képeket magukról. A múlt hétvégére terveztük, de aztán közbe jött valami... Így a most vasárnap már tuti! :) Nagyon nagyon várom! Rég fotóztam, vagyis modelleket! Nagyon sok terv, ötlet és helyszín van a tarsolyomba, amiknek remélem a nagy részét meg is tudjuk valósítani! :)


Már csak pár óra és vége a dolgos hétköznapokban! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése