2012. március 1., csütörtök

A tegnap élménye

Korábban nem rajongtam a fociért. Bár ez a mostani érzésem jellemzésére is nagyon erős túlzás lenne. Nem rajongok különösebben egy csapatért sem. Nincs kedvenc jóképű focistám sem. Viszont nagyon bírom a meccsek hangulatát!
Tegnap kint voltam Győrben (én is) a Magyarország-Bulgária meccsen. Örültem a viszonylagos jó időnek - mert bizony, ha az ember (még ha bele is éli magát a drukkolásba) képes egy ültő helyében fázni. Hiába ül dupla párnán és takaródzik kockás pléddel.
Ez a meccs minden eddiginél különösebb volt számomra! Nem voltam még más nemzettel való játszmán. Nem hallottam még így, összhangban, hogy "HAJRÁ MAGYAROK! HAJRÁ MAGYARORSZÁG!".
Nem túlzok, ha azt mondom: csodás volt!
Az egész stadion megtelt élettel és energiával. A zöld fűvőn játszó piros és fehér mezesek csak úgy rikítottak. Az emberek együtt skandálták a drukk szavakat! Elmondhatatlan. Ezt át kell élni!
Na ezért szeretem én a focit! Mert ilyenkor tényleg érzem az összetartozást!
Sok további is jó meccs hangulatot kívánok magamnak és mindenkinek, aki hasonlóan érez velem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése