2012. március 6., kedd

Szívek szállodája, ahol szívesen megszállnék legalább egy éjszakára

Észrevettem, hogyha egy kicsivel több időm jut arra, hogy azzal foglalkozzam, amivel szeretek és azt nézzek, amit szeretek, akkor újra és újra előkerülnek a Szívek szállodája DVD-im.
Most jóval több időm jutott az elmúlt 2 hétben, mint azt gondoltam, ugyanis életem első, hivatalos táppénzes állományát töltöttem és még töltöm a mai napig is. Bár remélem, hogy a holnapi reggeli vérvétellel már pontot teszünk az egész végére és kiderül, hogy nincs semmiféle pajzsmirigy rendellenességem, még ha a doki arra is gyanakszik. Amiért gyorsabban ver a szívem, mint az átlag és furcsán állnak a szemeim. (Legalábbis ő így látja.)
Tehát mostanában elég sok időm jutott Szívek szállodája nézésre. Már korábban nem egy posztot írtam arról, hogy mennyire szeretem ezt a sorozatot. Mikor még a tévében ment, az M1-en, vasárnaponként, este 6-kor talán, ha jól emlékszem, akkor kezdtem el nézni. Aztán mikor megtudtam, hogy Magyarországon is kapható DVD-n az 1. évad, teljesen bezsongtam. Kértem is anyuéktól, szülinapra, vagy karácsonyra - erre sem emlékszem pontosan -, és nagy öröm volt, amikor megkaptam. Aztán sorban így a többit is.
Azóta 3x biztosan végig néztem már újra az egészet, most pedig elkezdtem 4x is. - A 2. évad 4. lemezénél tartok jelenleg.
Annyira elvarázsol újból és újból. Teljesen mindegy, hogy már kívülről tudom a történetet, és tudom, hogy az egyik lépés után mi lesz a következő, vagy hogy épp mit fognak mondani, még mindig úgy nézem, mintha először látnám. Ugyanúgy izgulok és ugyanúgy várom az egyes részeket.
Szeretek belemerülni és szeretem átélni a sorozat történéseit. Ilyenkor teljesen úgy érzem magam, mintha én is ott élnék velük. Stars Hollow-ban, a jópofa, hangulatos kisvárosban, ahol mindig történik valami érdekes. Annyira izgalmas az ő életük. Mindig minden jóra fordul végül. Tudom, hogy ez csak egy amerikai sorozat és hogy ennek így kell lennie. A valóságban pedig így sosem alakulnak a dolgok, mint ahogy egy sorozatban, de én szeretem hinni, hogy mégis azért csak-csak. Szeretem, hogy kimozdít a hétköznapok szürkeségéből vagy unalmas pillanataiból! Szeretnék Stars Hollow-ban élni, hogyha lehetne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése