2012. január 15., vasárnap

Vasárnapi rossz kedv

Én mindig tudtam, hogy érzelgős vagyok és még inkább hangulatzavarós. De minél idősödöm és minél többször tör rám a hirtelenből egy újabb hangulatváltozás, annál jobban zavar! Már odáig jutottam, hogy komolyan elgondolkoztam, hogy nem-e kellene kezeltetnem magam?!
Nem vagyok elmebajos, pszichopata vagy depresszív, viszont nem gondolnám, hogy ez normális, ami mostanában történik a fejemben, a lelkemben.
Folyton gyötröm magam valami hülye gondolattal, folyton morgok magamban valamin, mindig pesszimista gondolatok lesznek úrrá rajtam és ennek fejében még rosszul is alszom. Nem egy kellemes létállapot, az egyszer biztos!

Gondolkoztam, hogy mi lehet a fő okozója ennek az állapotnak, és arra jutottam, hogy nincs konkrétan egy nagy rossz dolog, ami történt velem, hanem inkább csak minden, ami bánt(ott), rosszul érint(ett), felkavar(t) az mind így egy huzamban jön ki rajtam.
Mind a magánéleti, mind a munkahelyi, mind az egyszerű hétköznapi problémáim így kerülnek feldolgozásra.

Egy-egy ilyen hangulatváltozásos állapot nagyon el tudja cseszni a napomat/napjaimat. Mint például ezt a mait is... De az még csak hagyján lenne, hogy a saját napom elcsesződik egy ilyennel, de mikor a körülöttem élőket, a családomét, a barátomét, barátaimét is elrontom, az még nagyobb lelkiismeret furdalást tud okozni. Ami egy-egy ilyen helyzetet cseppet sem könnyít meg.
Tehát megoldást kell eszközölnöm! Valami pozitív segítséget! Vagy így, vagy úgy. Ha valami beválik - mert tervek vannak -, akkor tudósítok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése