2012. január 6., péntek

Péntek esti film klub

Mostanában megint rákaptam a filmezésre. Bizonyára az időjárás az legnagyobb "okozója" az egésznek. Bár nem is bánom, mert nagyon régóta nem volt időm, kedvem vagy lehetőségem,
hogy végig nézzek egy másfél órás filmet.
A múlt év végén az ünnepek előtt és köztük is ismét volt idő és lehetőség. Így aztán ki is használtam.
El kezdtem keresgélni, hogy az utóbbi időben miről maradtam le... és sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy sok mindenről nem. Régebben ennyi idő alatt csak kapkodtam volna fejemet, hogy "még ezt is meg kell néznem", "ilyen is volt?", "erről is lemaradtam?" és körülbelül egy héten át napi 10 órában filmet kellett volna néznem ahhoz, hogy kielégítsem a kíváncsiságomat.Most ez nem volt így. Átnéztem a 2011-ben bemutatott filmeket. Elolvastam a rövid ismertető, utána pedig egy-két kritikát is átfutottam ezekkel kapcsolatban, hogy azért tudjam, hogy mire vállalkozom. De a legtöbb nem ragadott magával. Volt ahol már a leírásnál eluntam magam, volt ahol pedig a kritikák győztek meg - pedig ezeknek korábban nem engedtem, mert nagyon sokszor volt úgy, hogy amilyen filmet nagyon lehúzott a közönség, nekem épp az tetszett.Tehát a keresgélés nehezen ment. De azért találtam pár kedvemre valót!
Mint például a ma esti filmet is, A mestergyilkos (The Mechanis). Rájöttem, hogy én nagyon csípem az akció filmeket, amikor lövöldöznek, törnek-zúznak, véreznek, "nagyfiúskodnak". El is felejtettem, hogy én ezt ennyire szeretem! Pedig de. Határozottan.Nagyon kedvemre való volt a film. Alapjáraton a főszereplő, Jason Statham is egy olyan figura, akit nem csak a színészi szereplésért lehet kedvelni, valljuk be őszintén, lányok! Szeretem az izzadását, a duzzadó ereket a homlokán és az izmos kockahasát egy-egy akció jelent közben. Jó persze, nem ez volt a lényege a filmnek, sőt egyikben ő általa főszerepelt filmet sem emiatt néztem meg csak és kizárólag. Bár nem gondolom, hogy a Szállító 1-2-3. sokat mondó lenne nélküle.




Viszont ez, valamint a tegnap esti, A feláldozhatók ( The expendables) nagyon tetszett. Az utóbbi 2. részének nagyon várom már az idei bemutatását, amelynek magyar bemutatója a születésnapom hónapjára, szeptemberre várható.


Mindenesetre biztos vagyok benne, hogy addig is igyekszem behozni azt a kevés elmaradásomat - legfőképpen a Jason Statham - filmek terén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése