2009. december 20., vasárnap

Szeretnivaló hófehér puhaság

Azt hiszem határozottan állíthatom, hogy az idei éven igencsak megszerettem a telet! Igaz, hogy eddig nem igen volt benne részem, hiszen még csak egy hete van igazán tél. Egészen múlt vasárnapig a télnek csak a legrosszabb részét, a hideget tapasztaltam. De aztán múlt hét vasárnap leesett az első hó!
Tegnap pedig újabb hó örvendeztetett, egészen reggeltől kora estig! Amikor először kezdett szállingózni, örültem, de nem gondoltam, hogy mikor körülbelül 1 óra múlva kinézek az ablakon újból, minden csodaszép fehér lesz! Szemet gyönyörködtető látvány volt!
Ma még szebb volt hótakaró a napsütésben! Csillogót, mint megszámlálhatatlan mennyiségű apró kristály! Nagyon jó volt sétálni! Ropogott a hó a talpam alatt, mindent belepett a hó puhasága!
Eddig nem kedveltem a telet és az időjárását, de igen, idén bizony nagyon megszerettem! Most már bizton állíthatom, hogy a tavasz és a tél a két legkedvencebb évszakom és remélem, hogy még jó sok ilyen nap lesz februárig, mint amilyen a tegnapi és a mai volt!


(Ezek a képek a mai séta alkalmával készültek!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése