2010. május 24., hétfő

Kávészünet

Délután kiültem az erkély kövére, néztem a felhőket, ahogy szállnak az égen, kávét kortyoltam és elgondolkodtam. Rájöttem, hogy az egyik legjobb hétvégém volt ez a mostani!
A család - anya, apa és egy gyerek, a nővér -, elutaztak Szombathelyre. Az eredeti tervben még én is szerepeltem, aztán hosszas gondolkodás után eldöntöttem, hogy én inkább itthon maradnék. - Félreértés ne essék, szeretem a családom! :)
Tavaly nyáron, töltöttem itthon egyedül 2 napot. Isteni jó volt! Ez motivált a döntés hozatalban. - Persze azért kicsit sajnálom, hogy nem voltam ott a többiekkel a kirándulásokon, de meg kell valljam, jobban tetszett nekem itthon.
Nem volt senki az utamban ebben a kis lakásban. Ha letettem valamit valahova, az utána is ott volt. ... Tetszett nekem itthon egyedül!Átélhettem kicsit, hogy milyen lenne, hogyha egyedül élnék. Azt hiszem élvezném. :) Persze akkor kicsit másként élném át a helyzetet úgy hiszem, mindenesetre nem okozna gondot.
Főztem magamra, összetakarítottam magam után, rendet raktam, hangosan hallgattam a zenét, amikor akartam, felhívhattam barátokat, és egyáltalán, azt csinálhattam, amikor és ahogy csak akartam. :)
Sajnálom is, hogy még pár óra és vége az egésznek! De lesz még ilyen, majd csinálok magamnak, amit adódik rá alkalom.Valamint a következő hétvégém is ígéretesnek látszik. Irány a főváros, ahol már vár Orsi barátném! Nagyon nagyon várom már azt a néhány napot is, remélem legalább annyira fogom élvezni azt is, mint ahogyan ezt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése