2009. szeptember 3., csütörtök

Szeptember 3.

És immáron a 20. évembe léptem, éjfél után nem sokkal!

Minden egyes születésnapom után hitetlenkedve gondolok bele, hogy eltelt még egy év.
Pár éve el sem tudtam képzelni, hogy leszek én is 20 éves és lám!
Mikor az ember gyerek, nem gondolkodik ilyeneken, hogy milyen lesz majd, amikor 18-20 éves lesz. Csak úgy halványan elképzeli, hogy akkor már öreg lesz... Én így voltam legalábbis és most, hogy betöltöttem a 20-at, nem érzem magam öregnek! (Bár nem is vagyok! Ahhoz kell még 40 év!)
Gyerekkorban olyan lassan telik az idő - ezt pont a múltkor hallottam Amélie csodálatos életében. Minden egyes nap csigalassúsággal telik, aztán az ember 50 évesen hirtelen a fejéhez kap, hogy mennyi idő telt el. És valóban így van! - Bár én még nem vagyok 50 éves. De így 20 évesen is meg tudom ítélni, hogy majd én is így leszek annyi idősen. Mert már most úgy vagyok, hogy jesszus... Sok mindenre nem is emlékszem az egyek évekből! Furcsa ez, nagyon furcsa! És egyre furcsább lesz, ahogy idősödöm. Így van ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése