2009. augusztus 21., péntek

Péntek este 6 óra

Marha rendszertelen bloggerina vagyok! Pedig ennek épp ez lenne a lényeg, nem? Vagyis hogy írok majd minden nap, és beszámolok a dolgaimról, érzéseimről, véleményeimről és az eseményekről, amik velem történnek. Pedig ebből rengeteg van, csak mostanában rám telepedett a lustaság. - Megint. Rettentő! Tudom, hogy lusta vagyok és nem teszek ellene semmit. Ez még rettentőbb!
De most elhatároztam magam. Elhatároztam, hogy rendszeresen fogok írni, akár minden nap. Minden nap van, amit le szeretnék írni és ami fontos, ami a legfontosabb talán azon az adott napom. És az elhatározásaihoz meg az elveihez legyen hű az ember, nem de?
Már pedig elhatározás nem egy született meg bennem az elmúlt napokban - amelyeket nem szeretnék most itt kifejteni. Szóval magamra veszem a határozott kabátomat és írni fogok minden nap, vagy legalábbis rendszeresen! :)

1 megjegyzés:

  1. váó.
    Szilva. :] sok sikert. nekem mindig kimarad legalább 1-2 nap míg rájövök, hogy írnom kéne :]remélem neked jobb lesz a szerencséd!
    Mellesleg ha már itt tartunk :] itt is gratulálok a felvételedhez leendő újságírónéni:]

    puszik.^^

    VálaszTörlés