2009. augusztus 26., szerda

Budapest, te csodás

(Igen, törekszem a rendszerességre!)

Szeretem Budapestet! Még így is, hogy nagyon ritkán találkozunk, kábé évente egyszer, de akkor több napra.
Elterveztem, hogy a Balaton mellett, amit minden évben látnom kell, az Budapest. Muszáj! Mindkettőt a szépsége miatt, természetesen.
A fővárosunkból még annyi mindent nem láttam. Annyi szebbnél szebb részletet. Ezeket látnom kell!
Egyszer azt mondtam az itthoniaknak, hogy mielőtt először jártam volna Pesten, azt hittem, hogy ott minden ember olyan boldog. Magam sem tudom, hogy ezt miből gondoltam! Aztán ennek a hiedelemnek beigazolódott az ellentéte. Már mint a fővárosi emberek nem boldogabbak, nálunk, vidékieknél.
De ez a tény mit sem változtatott tényen, hogy én szeretem Budapestet! A hangulatát, az utcákat, az épületeket és az építményeket, a környezetét, a kinézetét, a színeit. Mind mind csodás! Éppen ezért annyi fényképet készítettem, hogy azzal vissza tudom idézni az összes ott töltött percet!

1 megjegyzés: