2009. május 20., szerda

Beszámoló II.

A legutolsó bejezés óta már eléggé május közepén járunk. Sőt már inkább a vége felé...
Azóta már túl vagyok az írásbelik nagy részén. Még holnapután lesz egy közgáz... (Jó lesz, ha már túl leszünk rajta...)
Mióta itthon vagyok, és mióta félhivatalosan vége a sulinak - mert számomra akkor lesz hivatalosan is vége, ha már túl vagyunk a szóbelin is -, teljesen úgy érzem magam, mintha VAKÁCIÓ lenne! Későn fekszem, későn kelek... Néha aztán - napjában többször -, az eszembe villan, hogy "hé, én még érettségizem!". Olyankor rám jön a frász, újból és újból. Annak ellenére, hogy két hete bebizonyosodott, hogy az érettségi nem is olyan vészes, ahogy azt az összes tanár beállította... Csak a szóbelire nem ártana készülni, mert az beszéd, el kell adnod magad! Na ettől szoktam megijedni! Persze, remélem, hogy majd minden rendben megy...

Megkaptam a csodagépet. Pontosan május 8-án, délután. Remek! Nagyon szeretem! Már akkor megszerettem, mikor megláttam a vitrinbe. Szerelem volt első látásra, annak ellenére, hogy az interneten többször megnéztem a képét...
Nagyon örülök, hogy végre a sajátomnak mondhatom, a kezemben tarthatom és hogy kattintgathatok vele kedvemre!

Tegnap kidíszítettem a falamat, az elmúlt idők képeivel! Szalagavató, ballagás, lányos bulik... Minden fontosabb pillanatról, találkozásról és eseményről van most kép a falon. Nagyon kedvemre való! Szerintem Panninak is tetszik, azóta lelkesebben úszkál előtte! Mert egyébként Panni él! Mostanában mindenki azzal jön,hogy a Panni él még, mert már rég beszéltem róla. Persze, hogy él! Fiatal még, hogyne élne!

Elég meleg van. Ma. Meg minden nap mostanában. Én ezt nem szeretem! Kérem vissza a tavaszt! Az az én kedvemre való! Nem szeretem a nyarat, a meleget, az izzadást... És lesz még ennél sokkal melegebb is... Akkor meg majd ezt, a mostani időt sírom vissza, nem igaz?
Nekem soha semmi nem jó (de ez tényleg igaz!)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése