2009. január 3., szombat

A Szívek szállodájában élek

Én amúgy sosem voltam sorozat függő, csak ezé az egyé.
Mondjuk a cím fordítás lényegesen mást jelent, mint az eredeti, hiszen az Gilmore Girls - vagyis ugye a főszereplő lányokat jelöli meg. Míg a Szívek szállodája egy kitalált cím. Annyi a köze a sorozathoz, hogy Lorelai, az egyik Gilmore girl, szállodában dolgozik.
A másik kivetnivalóm a vég befejezés, ami szerintem nem illik a sorozathoz. Mondjuk nem is vártam valami nyála, happy endes befejezést, de az igazat megvallva, ez nagyon rosszul lett befejezve. De egyébként ennyi, ami szóvátehető az egész sorozatban! Én rettentően szeretem!
Karácsonyra, kedves Kriszti barátnőmtől megkaptam a hiányzó évadokat! Így most már teljes a létszám a sorozat epizódok terén.
Azóta mindennap néztem 1 vagy 2 részt, de akadt, hogy többet. Azóta kivégeztem az 5. évedat és kezdhetem a 6-at!
Elterveztem, hogy, amint visszakapom a hiányzó 4. évadot Krisztitől, aki egyébként szintén függővé vált, és megszerzem rendesen, mert az utolsó 5-6 részt nem játsza le semmi, ami azért elég bosszantó!
Szóval, amint meglesz hibátlanul az össze epizód, elkezdem előről nézni az egészet! Az össze 7 évadot. Egyszer már láttam, persze pár rész kihagyásával, mert amikor elkezde vetíteni az egyik tévécsatorna, néztem, de mivel hétköznap volt, volt, hogy nem értem rá nézni és így kimaradt pár rész. Így hiánytalanul be kell pótolnom az összes részt!

Szinte átélem és beleélem magam Stars hollow életébe, a Gilmore lányok életébe! Szeretem az iróniát, a poénokat, a nyugodt, vidám, de olykor zűrös életűket. Stars hollow báját, különlegességét, kisvárosságát. A szereplőket. A szereplők egyéniségét, a poénjaikat.
Imádom a sorozatot és kész! Persze sokan leszólják, de cseppet sem zavar. Ez nem olyan tipikus sorozat, más, mint a többi hülye, nyálas sorozat! Ezért szeretem nagyon és ezért vált az egyetlen kedvenc sorozatommá és mániámmá.

Sokszor van, hogy elképzelem, hogy én is ott élek velük!
Szívek szállodája az egyetlen hely, ahol igazán jól érzem magam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése