2009. január 15., csütörtök

Beszámoló

Ebben, a 2009-es évben még nem sürgősködtem bejegyzéseket írni! Persze, mert minden lefoglal. Suliba vagyok -ahova egyébként a téliszünet után nem volt könnyű visszaszokni -, vagy tanulok másnapra, ill. dogákra vagy Lorelai-jal és Rory-val múlatom az időt! - Tényleg függő vagyok! Egyértelmű. Már a 7. évad - befejező évad - 2. dvd-nél tartok, szóval lassan újra vége! De nincs semmi veszve! Kezdem a legelejéről! Mire eljutok megint a 4. évadhoz, sok rész újra új lesz! Sőt most majd az eleje is, annak ellenére, hogy azokból sok rész megvan még videókazettán is! - Felvettem, nehogy lemaradjak! :)
×
A tegnapi jeges nap nem volt a kedvencem! Bár hazajöhettünk, szóval már délben itthon voltam. Buszoztam haza, pedig gyalogolni szoktam. De megérte a 200 ft-os út, a tükörjeges járdák helyett. Így is a buszmegállótól hazáig elég volt. - Azt hittem, már sosem érek haza!
Az esernyőmön összefagyott a csapadék, és nem tudtam összehúzni! Vicces volt. Bár tanulságos, mert még mindig jobb, mint hogyha a fejemre esett volna az a mennyiség!
×
Nemsokára szalagavató! Megváltoztatva, új időpont: február 20-a, péntek. - Szerintem más sosem fogunk szalagot hordani...
De legalább a ruhám kész. Félig. Még kell pár kiegészítés, és akkor már teljes lesz! De egyre jobban tetszem magamnak benne. Először nagyon kiábrándultam a látványtól... Bár valószínű leginkább azért, mert nem gyakran - sőt eddig még csak egyszer, esküvőn - volt még rajtam ilyen ruha! Furcsa. Sőt még magassarkúval mennyire az lesz! - Na, még az is kell! És meg kell tanulnom benne járni! - Érdekes lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése