2010. március 14., vasárnap

Újabb két filmmel bővült a "megnézett" lista. Két remek filmmel.
Az egyik a The Blind Side (A szív bajnokai) című film, a másik pedig az Everybody's Fine, azaz a Mindenki megvan. Dráma műfajba sorolják mindkettőt, legfőképpen az előzőt, bár az utóbbi nem teljesen az. Vígjáték besorolást is kapott, bár ezzel nem feltétlenül értek egyet, igaz, hogy jó véget ér a történet, ami által talán vígjáték. Bár lehet az én felfogásommal van a baj, mert nálam a vígjáték a nevetős, vicces, mindenképp "meglepően"jó véget ér. Őszintén megvallva, én nem szeretem az ilyen fajta filmeket. Legalábbis ezeket a tipikusakat, mert bizonyára láttam már olyan vígjátékokat, amelyek szintén annyira számítanak vígjátéknak, mint amennyire a már fentebb említett film.

A The Blind Side esetében nem tudtam mire számítsak igazából. Mivel Sandra Bullock ebben a filmben való alakításáért kapta meg idén az Oscar-díjat, mindenképpen kíváncsi voltam rá.
Elolvastam ugyan a röpke összefoglalóját, de sokkal nem lettem okosabb. Csak, hogy igaz történet. - Az igaz történetekről szóló filmek mindig sokkal jobban megragadnak, ez esetben is így volt!
Minden esetre nagyon jó, hogy megnéztem. Igazán megéri rááldozni azt a két órát. Hihetetlenül érzelmes film!
Tetszett benne Sandra Bullock alakítása, méltán megérdemelte érte a díját. Bár véleményem szerint a főszereplő színész (Quinton Aaron) épp úgy remek alakítást nyújtott.

Egy kis ízelítő:
http://www.youtube.com/watch?v=5hn5-pxWM6k



A másik említett film ugyancsak nagyon kedves történet volt a számomra. Az idősödő Robert De Niro szintén nagyon remekül alakítja a gondoskodó édesapát. - Bizonyára elfogult vagyok egyébként, meg kell jegyezzem, mert nekem mindig kedves látvány egy-egy kedves arcú, idős ember.
Ugyancsak elolvastam a film pár mondatos tartalmi összefoglalóját, meg kell valljam ez esetben viszont nem erre számítottam. Sokkal kevésbé érdekes történetre számítottam, azt hittem, hogy bizony egy tipikusan vígjátékos vígjátékra - ha szabad így fogalmazzak -, kell számítsak. De aztán beigazolódott, hogy tévedtem... Pozitívan!

Szintén egy kis ízelítő:
http://www.youtube.com/watch?v=XGXuhyVxrQM



Ugyan nem szoktam sírni filmeket. Nem is tudom, hogy valaha egyáltalán sírtam-e?! Minden esetre mindig elérzékenyülök és sokáig gondolkodok rajtuk.
Mindkét filmmel így volt.

Én csak ajánlani tudom mindkettőt azoknak, akik szeretik az ilyesfajta filmeket, vagy akik szeretnének megnézni egy jó filmet!
Számomra mindkettő kedvenc lett!

2 megjegyzés:

  1. The blind side az nagyon nagy film :) Az elejétől fogva megvolt az az érdeklődés amit egy filmnek minimum nyújtania kell és ez végigment :)

    A másik is biztos jó de még nem láttam jó pár hete húzom halasztom a megnézését :)

    VálaszTörlés
  2. Én csak ajánlani tudom, bár gondolom ez a bejegyzésből is érezhető volt! :) De azért örülök, hogy Neked is tetszett a The blind side! ;)

    VálaszTörlés