2010. január 6., szerda

Elköltöztem

Már mint Stars Hollow-ból, Széplak-ra, és csak képzeletben.
Eddig a Gilmore lányok voltak azok, akikkel átéltem a mindennapok ráérős óráit, most pedig a Született feleségekkel töltöm a délutánokat.
A Szívek szállodája 7 évadját már háromszor néztem végig, úgy gondolom ideje volt már a frissítésnek, annak ellenére, hogy cseppet sem unom Stars Hollow lakóit. Minden esetre most még 4 részen át élvezem a feleségek életét, mert aztán utána siránkozni fogok, hogy - egyelőre! - ennek is vége. - Bár, nagy vigasz, hogy ennél a sorozatnál tudom, van még több évad is, csak egyelőre én nem láthatom. Szemben a Szívek szállodájával, ahol is a 7. évad után hiába vártam a folytatást.
Korábban nem gondoltam volna, hogy a Szívek szállodája után lesz még sorozat, amit ilyen mániákusan tudok majd szeretni, de úgy tűnik igen csak tévedtem. Most már a Született feleségeket is épp úgy szeretem! Szeretem a különös, titkokkal teli, mégis látszatra tökéletes életüket. Szeretem, hogy az ember, már mint a néző, nem tudja, hogy mit hoz a következő epizód. Szeretem, hogy nincsenek különös kedvenceim, mert szinte az összes szereplőt ugyanúgy kedvelem. Mindegyiküknek szeretem a sajátságos személyiségét. Szeretem, hogy folyton tudok valakinek drukkolni. Szeretem, hogy folyton kíváncsi vagyok a következő rész történetére, a megoldásra, vagy az újabb bonyodalomra. Jó lenne, hogyha sose érne véget!
Minden esetre addig, amíg csak lehet, én maradok a Lila akác közben és talán majd egyszer tovább állok a következő városba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése