2009. július 3., péntek

A ma gondolata

Mostanában egyre többször jut az eszemben, hogy jó lenne újra írni. Régen írtam! Novellákat. Hosszabbakat, rövidebbeket. Verseket. De ez már egészen régen volt! Mostanra már más dolgokról írnék, mint akkor tettem. Fontosabb és komolyabb dolgokról! Más lett az érték rendem, más dolgok érdekelnek és érintenek, mint akkor, mint tinédzser koromban.
Szóval szeretnék írni... De nem tudom elhatározni magam, hogy leüljek és írjak bármit is! Annyi mindenről szeretnék írni! Annyi téma van, amit szeretnék kifejteni a saját nézőpontomból, a saját véleményem által, de egyszerűen nem megy. Nagy az összevisszaság a fejemben! Annyiféle dolog kavarog az eszemben, hogy nem tudom rendszerezni őket és nem tudom leírni, amit szeretnék, pedig igazán jó lenne. Jót is tenne, úgy hiszem! Hiszen írni jó! A naplómat is azért szeretem, mert oda mindent leírhatok, úgy hogy azt senki nem láthatja rajtam és a naplómon kívül! Senki másra nem tartozik, az abban leírtak titkosak. Viszont nagyon jó, hogy leírhatom. Megnyugtatja a lelkemet és jobban érzem magam utána! Kiírom magamból a dolgokat, amik zavarnak, amik jók voltak, amik megérintettek, amik meghatottak, amik megörvendeztettek... Egyszóval mindent kiírok magamból! Szeretem a naplómat!
Viszont, ha írnék akkor publikus dolgokról írnék. Mindenkinek. Mindenki olvashatná, akit érdekel. Olyan dolgokról, ami mindenkit érint! Ezt szeretném!
Remélem ráveszem magam, illetve miután rendszereztem a sok közölnivalómat ahhoz, hogy rendes történetet tudja belőle kanyarítani! Jó lenne újra írni! Szeretném!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése