2008. december 24., szerda

Boldogság

Az én igazi boldogságom a TAVASZ!

Azon tűnődtem, hogy miért mindig a negatív dolgaimról írok?! Ide is meg a naplómba is. Most persze rajtam van a karácsonyi idegesítő nyomása, amin szeretnék már túl lenni! De hogy ne csak ezen járjon az eszem, elgondolkodtam, hogy mi az, ami a legnagyobb boldogságot okozza nekem. Ami aztán minden meghatározóan széppé tesz! Ez a TAVASZ!

TAVASSZAL minden kivirágzik.
TAVASSZAL minden zöld és színes lesz.
TAVASSZAL minden megújul.
TAVASSZAL nem kell megfagyni.
TAVASSZAL nem kell megsülni.
TAVASSZAL van sok katica.
TAVASSZAL van sok madárdal.
TAVASSZAL kellemesen lehet öltözködni.
TAVASSZAL van fény.
TAVASSZAL sokat süt a nap.
TAVASSZAL lehet újra a szabadban járni.
TAVASSZAL minden szép.
Imádom a TAVASZt! TAVASZ az én "ünnepem"! TAVASZ az én boldogságom!

Ha még lehet kívánni, akkor Karácsonyra szeretném a TAVASZ! - Tartson minél tovább, legyen minél szebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése