2008. december 20., szombat

Még egy kis Szilva, avagy az üres kéz jellemzői

A nővér kapta ezt a könyvet, amiből kiderül, hogy "üres kezű" vagyok!
(Csak 3-4 fővonal és néhány hatásvonal található a tenyeremben.)

Jellemzői:
Mindannyian erős kitartással rendelkeznek a cél elérése érdekében, és ha egyszer elkezdenek valamit, rendesen be is fejezik. Az ilyen emberek tartózkodnak a személyes érintkezésektől, mint például a csókolózás vagy ölelés, illetve a szeretett személy, elbúcsúztatása vagy üdvözlése hosszú távollét előtt vagy után. Erős idegenkedés figyelhető meg az érzelmi érintettség kimutatásától, és még nagyobb idegenkedés az érzelmek nyilvános helyen való kimutatásától.
Az üres kező emberekhez különösen jól illik minden olyan munka, ami fegyelmet és megértést köveletel: a hadsereg nagyon sokuknak kiválóan megfelel. Hagyománytisztelők, és egyforma képeséggel adnak, illetve fodadnak el parancsokat.

Ezek az emberek majdnem mindig szókimondóak, pontosak, rendszeretők és kedvelik a csendes életet.
Kiváló oktatók, mivel egyszerre kreatívak és gyakorlatiasak.
Hozzáállásuk nagyon lekiismeretes, az életet csendesen és visszahúzódóan élik le.
Valahogy egyszerűen soha észre sem veszik őket, amíg vége nincs mindennek, de akkor már túl késő nekik - és nekünk is.


Ez nagyon igaz! Annyi mindent fogalmaz meg, amit én nem tudtam pedig éreztem!
Kiemelve azok a dolgok vannak, amik igazak és már tapasztaltam őket!
(Ez még egy kis szelet Szilvából!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése